sâmbătă, 5 octombrie 2013

Ce inseamna cartea pentru Frunza Moarta?

De la varsta de 7 ani, am mers la scoala pentru a invata lucruri cat mai noi. Tin minte ca am inceput cu fiecare litera din alfabet,iar apoi am inceput sa inteleg cum le citesc,cum se creeaza anumite cuvinte,propozitii sau fraze din ele. Inca de mic m-au fascinat aceste lucruri,si iata am ajuns sa incerc sa exprim prin cuvinte ce inseamna pentru mine o carte.
Pentru mine cartea este acel prieten foarte bun,poate cel mai bun. La orice ora din zi sau din noapte,pot apela la ea. Cand citesc o carte am impresia ca imi vorbeste, ca imi spune lucruri interesante si ca eu la randul meu vorbesc cu ea. Prin aceste lucruri  am inteles ca o carte este foarte importanta si pentru mine, este un sprijin, cineva care imi da sfaturi, ma asculta si ma ajuta chiar daca nu are gura si nu se misca. Asta este o carte pentru mine, si cu siguranta ca asta poate fi pentru mult mai multe fiinte care inca nu au descoperit-o asa cum este ea defapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu