joi, 16 mai 2013

Picatura de Ploaie


M-am asezat in fata unei foi albe de hartie,cu pixul  in mana,cu lacrimi in ochi,incerc sa imi inec amarul si atata suferinta in scris.Nu mai pot respira,nu mai pot vedea,fiecare lacrima care aluneca pe obrazul meu,este o picatura din dragostea enorma pe care ti-o port.Incerc sa scap de ele dar nu pot...inima imi este rapunsa de ace,cuie,spini,de cutite,inima aceea care odata iti apartinea acum este franta, incearca sa gaseasca un loc de iesire printre atatea necazuri.Sufletul meu...nu este aici....este acolo,oriunde ai fi tu...pentru ca asa cum ai zis odata..ti l-am daruit. Ochii mei sunt doar o unealta spre a-mi imagina ochii tai albastri,cristalini,ochii aceia care imi aduceau bucurie,imi alinau suferintele,imi faceau trupul sa tremure,inima sa pulseze cu acceleratie,iar sufletul mi-l gaseai in ceruri.Nu imi mai pot permite sa ma uit la cer,pentru ca nu demult ne sarutam,ne iubeam,eram fericiti,iar acest cer ne veghea si ne apara...el a fost un mare martor tacut al dragostei  noastre...stiu ca este acolo sus,dar nu il pot privi...doar il pot  ruga sa faca un nor...pe care sa te urci si sa vii langa mine sa iti mai pot auzi macar odata
bataile inimii,sa iti mangai pielea catifelata,si sa-ti mai ating buzele fine ca o petala de lalea rosie.......vreau sa iti aud din nou vocea spunandu-mi TE IUBESC!!!! Speranta ma ghideaza,ma face sa trec peste ziua asta blestemata in care te-am pierdut...sper ca tot aceeasi speranta sa ma poata ajuta sa trec si peste noaptea aceasta lunga care urmeaza. Nu credeam ca ultimul sarut va fi atat de plin de suferinta...mana mea scrie dupa dictarea  creierului dar ochii nu mai vad,sunt plini de lacrimi,iar inima mai are un pik si inceteaza sa bata. Visez ca te voi avea inapoi odata,ca voi retrai acele clipe minunate,vrea sa mai pot asculta odata melodia noastra fara sa plang,deoarece te voi avea in bratele mele,ma vei strange tare la pieptul tau,iar eu ma voi simti protejata...O singura data in viata gasesti
dragostea adevarata,si  asta daca ai noroc,eu am gasit-o...esti sigur ca o relatie ca cea cum a fost a noastra merita sa se termine?
    Intr-o zi o picatura de ploaie sau un fulg iti va atinge obrazul sau buzele...nu il alunga..pt ca acela sunt eu...atingandu-te,dorindu-te si soptindu-ti cat de mult te iubesc...poate odata imi vei auzi glasul si te vei intoarce la mine...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu