luni, 20 ianuarie 2014

Simplu si complicat. Monologul lui “ce” si “cum”

you are perfect to meSchimbările bruşte de temperatură pot bulversa pe oricine. Acum mă ia frigul sub privirile tale îngheţate, acum mă sufoc de atâta devotament. Toanele tale se manifestă acut când te temi că ai putea pierde ceva. Poate pe mine. În schimb, te-aş putea asigura de o mie de ori că sunt al tau. Cuvintele tale transmit multă căldură. Bineînţeles, te poţi rătăci într-una din frazele tale zburlii tocmai în mijlocul unei scene romantice, într-o noapte cu lună plină.
Exact când mă las purtat pe aripile unui vis trandafiriu, eu ma ofer sa-ti recit poezia ta preferată. Eu suspin, mă las uşor pe umărul tău şi închid ochii. Apoi tu vei spune ceva de genul “Am pierdut o batistuţă…”, ceea ce mă va smulge instantaneu din vraja momentului, dar luna aia plină poate avea influenţe bizare asupra ta.
N-are rost să ne ascundem după degete: n-o să te las niciodată să mă întreci la gătit. În schimb, te voi lăsa să mă înveţi cum să fac tort de bezea. O să am grijă să te răsfăţ foarte mult, la fel cum probabil obişnuia şi mama ta să facă. Dacă mă agit în preajma ta, dacă te surprind cu prăjituri de casă cu ciocolată şi te voi asculta atunci când vei avea o problemă, o sa fii tare dulce şi afectuoasa.letters to you
Nu o să recunoşti niciodată, dar ador să fii alintata şi îngrijita, însă există anumite trăsături care vor compensa aceste lucruri. În primul rând, poţi să fii şi tu un bucătar bunicel. Aşa că voi aştepta să mă surprinzi într-o seară cu o cină romantică. Între timp, o să mă ocup de lumini şi decor.
Când mă vei invita la tine acasă să cinăm împreună, asta poate fi ceva destul de serios. Dacă îmi vei spune să urc la tine pentru a-mi arăta colecţia de discuri, probabil nu va fi doar un text, ci chiar intenţia ta. Oricum, voi fi in siguranţă, căci de obicei tu pari a fi un gentleman până în clipa în  care voi înceta să mai fiu o lady. Aşa se făcea pe vremea bunicii tale, iar pentru tine, alea au fost “vremurile bune”.
O să-ţi pun întrebări  despre copilăria ta, amintirile tale etc. Vei fi teribil de încântat căci îţi place să povesteşti. Dacă o să-mi spui că vrei să faci poze nu o să o rup la fugă pe scări. Bănuiesc că e unul din hobby-urile tale. Nu ştiu de ce am impresia că posibil chiar să ai un aparat de fotografiat, asta dacă nu intenţionezi să-ţi cumperi unul pe viitor.
O să mă prefac că nu-ţi observ stările mai proaste de spirit. Dar am să încerc pe cât posibil să te fac să zâmbeşti, să uiţi de necazuri. Acum te las pe tine să-mi spui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu